שיטת Unismile החדשה / ישור שיניים שקוף

למי מתאימה שיטת unismile?

ניתן לבצע יישור שיניים לפי שיטת unismile מעל גיל 14, ובמקרים הבאים:

  • במקרה של שיניים מסובבות וצפופות. צפיפות השיניים, הנגרמת מחוסר מקום בלסת, יכולה לגרום למגוון בעיות תפקודיות, לגרום להיווצרות רבה ומהירה מהרגיל של אבנית, לגרום לעששת ולמחלות חניכיים שיובילו לאובדן מהיר של שיניים
  • במקרה שיש הבדלי גובה בין השיניים, וכאשר הן אינן ממורכזות לקו באמצע. יש צורך להתערבות חיצונית כדי לתקן את עמדת השיניים ולשפר את המראה החיצוני, היות ומקרה זה משפיע בעיקר מבחינה אסתטית.
  • במקרה שיש רווחים בין השיניים. מתרחש כשיש פער ביחס בין גודל השיניים וגודל הלסת – השיניים קטנות ביחס ללסת, כאשר אין התאמה בגודל השיניים, כאשר יש בעיות בגודל של הלסתות או מקומית ישנו חוסר בשיניים ועוד. במידה ולא מטפלים בבעיית המרווחים בין השיניים, עלולה להתפתח מחלת חניכיים שיכולה להוביל לאובדן שיניים נרחב.

יתרונות וחסרונות יישור השיניים בשיטת unismile

היתרונות לשיטת טיפול זו הינם מרובים. עלות הטיפול סבירה ביותר בהשוואה לטיפולים בחברות אחרות, הקשתיות נוחות ושקופות, כמעט שאינן מורגשות בפה, ניידות ואסתטיות, המקנה לקשתיות יעילות מקסימלית ותוצאה אופטימלית. אורך הטיפול קצר במיוחד ונטול תופעות לוואי או סיכונים כלשהם העלולים ללוות תהליך כזה, וכן ניתן גם לבצע הלבנת שיניים במקביל ליישורם. בשיטת unismile ליישור שיניים במרפאת עדן, לפני תחילת הטיפול מתבצעת הדמיה תלת מימדית, על כן התוצאה של הטיפול ידועה מראש ומאושרת ע"י הרופא והמטופל כאחד. בלי הפתעות ועם חיוך גדול. חיסרון לשיטה זו יש רק אחד, והוא האחריות האישית של כל מטופל לעקוב אחר הוראות הרופא בקפידה, ולשתף פעולה בצורה מלאה עד לקבלת התוצאה האופטימלית לשיניים ישרות ויפות.

כיצד שיטת יישור שיניים שקוף עובדת?

בתהליך ישור שיניים שקוף תחילה מיוצרות קשתיות שקופות וניידות בהתאמה אישית, המתבססות על נתונים שמתקבלים ממערכת הממוחשבת ובהתאמה למטבעי השיניים של הלקוח. סדרת הקשתיות, שהינן שקופות וניידות לשימוש פשוט ויעיל, מיועדות להרכבה על השיניים, ויש להחליף אותן כל שבועיים עד שלושה שבועות. קשתיות אלה גורמות לתזוזת השיניים בהדרגה, לפי תוכנית טיפול והתכנון ההדמייתי. בסיום הטיפול, השיניים ישרות ומביאות איתן את תחושת הביטחון והחיוך חזרה.

אישה מחייכת חיוך מושלם

מהו תהליך העבודה ומהו אורך הטיפול?

רופא השיניים מספק סדרת קשתיות שקופות בהתאמה אישית, אשר ממוספרות בהטבעת לייזר. יש להרכיב קשתיות אלה לפי הוראות הרופא ותחת פיקוחו, לפי הסדר הנדרש. יש להגיע לרופא לביקורת כל 4 עד 6 שבועות, בהן הרופא יעביר קשתיות נוספות להמשך הטיפול. הקשתית החדשה מורכבת למשך כשבועיים, יש להרכיב אותה כ-20 עד 22 שעות ביממה, ולאחר התקופה הנדרשת להחליף לקשתית הבאה בסדרה. פעולות אלה מאפשרות הזזת השיניים בהתאם לתוכנית הטיפול ועד שמושגת התוצאה הרצויה, חיוך מושלם ותחושת ביטחון אמיתי. הרופא, שהשלים הכשרה וקיבל הסמכה לטפל בשיטת unismileאו שהינו בעל הכשרה קודמת, קובע את תקופת הטיפול בהתאם לצורך הספציפי של כל מטופל. משך הטיפול ידוע מראש ומתוזמן, ובדרך כלל מגיעים להצלחה מובטחת תוך 10 חודשים בלבד. מעבר לכך, מתחילת הטיפול ומשלב הבדיקה הראשונית, ניתן לראות הדמיית השיניים הוירטואלית וכיצד ייראו בסיום הטיפול, דבר המתאפשר במיוחד הודות לשיטה המיוחדת של unismile. יישור השיניים בשיטת unismile הוא המהיר, המדוייק ובהתאמה אישית יותר מכל שיטה קיימת אחרת, משך הטיפול הוא כמחצית מכל טיפול רגיל אחר, וכן אופן ואורך הטיפול ידועים עוד לפני תחילת הטיפולים. מספר הקשתיות השקופות הנדרשות הוא שקובע את אורך הטיפול, עד לכדי השגת התוצאה הרצויה, ונמשך בדרך כלל בין 7 עד 10 חודשים בממוצע, כמחצית ממשך הטיפול הנדרש בשיטת הגשר.

האם המטופל יכול להשפיע על מראה השיניים לאחר הטיפול?

עם החלטת המטופל לבצע יישור שיניים בשיטת unismile, רופא השיניים שולח את המטבעים ותבניות השיניים שנלקחו מהמטופל לחברת unismile, תוכנת OrthoRx מבצעת סריקה תלת ממדית מדויקת של מבנה הלסת ומיקום השיניים, ולאחר מכן הרופא מקבל תוכנית טיפול מלאה ואישית מצוות המומחים של החברה, המכילה מצגת הדמיה תלת ממדית של מהלך הטיפול, וכן הצגת מצב השיניים של המטופל תרום הטיפול ובמהלך הטיפול – מומחש ע"י סרטון וירטואלי, וכן ממחיש את התוצאה הסופית שעתידית להתקבל בסוף הטיפול. בשלב זה ניתן לערוך שינויים בתוכנית הטיפול על גבי תוכנת ההדמיה, באם יש בכך צורך, ע"י סיוע מרופא השיניים, עד שמתקבלת התוצאה הרצויה מבחינת המטופל של המראה האידיאלי של השיניים בסיום הטיפול.

מהי תוכנת ORTHORX?

תוכנת OrthoRx היא בלעדית של חברת unismile, מאפשרת למטופל לראות באופן וירטואלי ובתלת מימד את תהליך הטיפול ומהלך התזוזה של השיניים עם הזמן, מציגה את אופן הטיפול שלב אחר שלב, ומציגה כיצד ייראו שיני המטופל בסוף הטיפול עוד לפני תחילתו!

האם יש הגבלות על סוגי המזון שניתן לאכול במהלך הטיפול?

אין! ניתן להסיר את הקשתיות לפי הצורך ואף צריך לאכול ולשתות בצורה רגילה מבלי להרכיב את הקשתיות, מומלץ לצחצח שיניים בתום כל ארוחה ולפני שמרכיבים שוב את הקשתיות בכדי לשמור על היגיינת פה טובה וריח פה רענן. צורת הטיפול הנוחה והגמישה הנ"ל מאפשרת לצרוך כל סוג מזון ללא כל חשש, ללא גירויים לשיניים וללסת, וללא תופעות לוואי לא רצויות שהינן שכיחות בטיפולים אורתודונטים רגילים.

מהי עלות הטיפול?

עלות הטיפולים ליישור שיניים בשיטה חדשנית זו ועד לקבלת התוצאה הרצויה, תלויה במצב השיניים – פנו אלינו לייעוץ ראשוני.

לפרטים נוספים

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא 03-9349888
דילוג לתוכן