רפואת שיניים

5 סיבות לבחור במרפאת שיניים פרטית לעומת קופת חולים

כשכואבות לכם השיניים, למי אתם פונים? בניגוד לסוגי כאבים אחרים שאנחנו מרגישים במהלך החיים, כאב שיניים הוא משהו שפשוט אי אפשר להתעלם ממנו. לא משנה כמה ננסה להדחיק אותו – כל כאב או שינוי בשיניים מחייבים טיפול מידיי. רבים אוהבים לחפש ברשת את הסימפטומים שלהם ולראות מה יש לאחרים להגיד, או מחפשים רופא שיניים מומלץ שפועל קרוב אליהם. בזמן הזה, המצב עלול להחמיר בצורה משמעותית ואף להוביל להידרדרות בריאותית של ממש. כולם יודעים שעם בריאות לא משחקים, ובריאות השיניים אינה פחות חשובה מכל חלק אחר בגופנו.
אז מה עושים כאשר מופיע כאב שיניים שפשוט אינו חולף? כידוע, הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות הוא להגיע לבדיקה ולייעוץ אצל אנשי מקצוע, ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן. לצערנו, בישראל של 2023 יש עדיין קצת סטיגמה על מרפאת שיניים פרטית. אנשים מפחדים לשנות את הדברים שהם מכירים ולעזוב את הקופה, על אף שיש להם הצעה טובה הרבה יותר ממש מעבר לפינה. אם גם אתם רוצים להעניק לעצמכם ולמשפחה שלכם טיפולי שיניים איכותיים הרבה יותר, כדאי שתמשיכו לקרוא.
אספנו עבורכם 5 סיבות שבגללן מומלץ לבחור מרפאת שיניים פרטית על פני מרפאות השיניים של קופות החולים השונות. אנחנו מזמינים אתכם לקרוא אותן בקפידה ואולי נצליח לשנות את דעתכם.

1. מרפאת שיניים פרטית: זמינות גבוהה יותר בעבורכם.

חוששים שאתם זקוקים להשתלה ורוצים לשמוע על השתלת שיניים ביום אחד? רוצים לעשות ציפוי שיניים אבל לא יודעים בדיוק מה קורה בתהליך? הביטויים הרמת סינוס והשתלת עצם לא אומרים לכם הרבה? תחום רפואת השיניים כולל הרבה הליכים, מילים ומושגים שמרבית האנשים אינם מכירים – ולכן חשוב שתמיד יהיה רופא זמין בעבורכם.
אחד היתרונות הבולטים של מרפאת שיניים פרטית על פני מרפאת שיניים של הקופה הוא הזמינות של הצוות הרפואי בעבורכם. ישנם מקרים, למשל עבור אנשים שזקוקים למומחים לשיקום הפה, שהזמן עובד כנגדם והם זקוקים לזמינות גבוהה במיוחד. במרפאתנו תוכלו לפנות אלינו ולקבל טיפולים בתדירות גבוהה הרבה יותר מזו של הקופות. העובדה הזו הופכת את הצוות שלנו גם להרבה יותר זמן לשאלות, מענות וחששות. בכל שעות פעילות המרפאה ניתן לפנות אלינו והמומחים שלנו יוכלו לסייע לכם.

2. רופאים ורופאות שנבחרו בפינצטה.

כשאתם מחפשים ברשת רופא שיניים מומלץ – האם מובטח לכם שהוא יהיה זמין בעבורכם? בישראל יש המון רופאים ורופאות מוכשרים וחכמים, אך פעמים רבות הזמינות אליהם נמוכה במיוחד בעקבות עומס הפניות והעובדה שרבים מהם עובדים עם מספר קופות חולים. עם זאת, הבעיה הזו יכולה להיפטר ברגע שאתם עוברים למרפאת שיניים פרטית.
במרפאה כמו שלנו, מרפאה פרטית ורחבה הכוללת 10 רופאי שיניים המתמחים בנושאים שונים, תוכלו להיות בטוחים שתמיד תקבלו את הטיפול הטוב ביותר. בין אם מדובר ביישור שיניים שקוף, התקנת ציפוי שיניים חדש או ביקור שגרתי אצל הרופא – במרפאה פרטית תוכלו למצוא את הטובים ביותר.
לא כל רופא שיניים עובד במרפאה פרטית, ויש לכך סיבה. מרפאות פרטיות הן יוקרתיות ויקרות יותר ממרפאות ציבוריות או המרפאות של קופות החולים, לכן כל מועמד או מועמדת עוברים סינון קפדני לפני קבלתם לעבודה. כך, אנחנו מוודאים שאנחנו שוכרים את שירותיהם של אנשי המקצוע הטובים ביותר בישראל.

3. מגוון רחב של טיפולים ושירותים במרפאת שיניים אחת.

חיסרון גדול שקיים במרפאות שיניים של קופות חולים ציבוריות הוא הפיזור של בעלי המקצוע. במידה ותזדקקו לכמה טיפולים, סביר להניח שתצטרכו לעבור ממקום למקום בכדי לטפל בכל הבעיות. מרבית המרפאות אינן מכילות מומחים לשיקום הפה לצד מומחי פה ולסת או אנשי מקצוע שיודעים לבצע השתלת שיניים ביום אחד, מה שיגרום לכם לבזבז הרבה זמן וכסף.
הצוות שלנו מקפיד על מקצועיות חסרת פשרות כבר למעלה 30 שנים, תוך שהוא מתעדכן בכל החידושים הרלוונטיים בעולמות הרפואה. בנוסף, שמנו לעצמנו למטרה לרכז את כל הטיפולים החשובים והמבוקשים ביותר במקום אחד. רק כך אנחנו יכולים להעניק לכם, המטופלים והמטופלות שלנו, את הטיפולים והכלים המתקדמים ביותר שיעזרו לכם לחזור לשגרה. החל מיישורי שיניים, שירותים דנטליים פארא רפואיים הכוללים פגישות עם קלינאיות תקשורת שונות, מומחי כירורגיית ילדים ועוד

4. שירות שפועל רק בשבילכם.

האם אי פעם הגעתם לקבל טיפול רפואי והרגשתם שלא מרוכזים רק בכם? שלא רק שאין מי שעוזר לכם, אלא גם יש גופים ששמים לכם מקלות בגלגלים בדרך? כשאתם לקוחות של מרפאת שיניים פרטית, אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שתמיד יש מי שיפעל למענכם בכל החזיתות.
השירותים המקיפים שלנו כוללים בין היתר אפשרויות סבסוד מול חברות ביטוח, כך שגם אם אתם זקוקים לבצע הליך דנטלי מורכב כמו הרמת סינוס והשתלת עצם – תוכלו להיות רגועים שיש לכם לכך כיסוי. כלל אנשי הצוות שלנו, החל מאנשי הרפואה ועד לאנשי האדמיניסטרציה והניהול עושים את עבודתם מתוך תחושת שליחות ומתוך רצון להעניק למטופלים אלת השירות הנעים, המהיר והיעיל ביותר שהם יכולים. 

5. הבטחה למצוינות.

כשאתם מגיעים לרופא שיניים, אתם תמיד רוצים לצאת ממנו עם התוצאות הטובות ביותר. בואו ניקח דוגמא – אם הגעתם לבצע יישור שיניים שקוף, בוודאי תרצו לקבל את הטיפול הכי טוב שיבטיח שכמעט ולא יראו את כלי יישור השיניים עצמו. עם זאת, כולנו בני אדם, ולעיתים קורים דברים בדרך שמונעים מאנשי מקצוע להשתמש ביכולות הטובות ביותר שלהם עבור המשימה, ולא תמיד הם תלויות דווקא בהם.
טיפולי שיניים במרפאות פרטיות הם הבטחה למצוינות מכל הבחינות. הן מצד הרופאים, שמקבלים את כל התנאים הסוציאליים שהם צריכים בכדי לעשות את עבודתם בראש שקט ובריכוז מלא, הן מבחינת הציוד המתקדם והחדשני שקיים במרפאה והן מבחינתכם, המטופלים. כאשר אתם יודעים שאתם מגיעים למקום רציני, שמקדיש את כל מרצו וכוחו לסייע לכם להתגבר על כאבים ומחלות בשיניים – גם אתם מגיעים יותר מוכנים לקבל את התוצאות המושלמות.

אנחנו ב"מרכז רפואי עדן" מקווים שהצלחנו להראות לכם יתרונות של מרפאות שיניים פרטיות שלא חשבתם עליהם. אנחנו יודעים שיציאה מאזור הנוחות יכולה להיות מפחידה, ולכן נשמח להיות לצידכם לאורך כל הדרך. לא משנה מהו הטיפול שלו אתם זקוקים, הצוות הרפואי המקצועי שלנו ישמח לעמוד לשירותכם ולהעניק לכם את הטיפול המסור והמדויק ביותר.
אחד מעמודי התווך שעליהם ביססנו את המרפאה שלנו הוא שירות רגיש ואישי לכל מטופל או מטופלת שנכנסים בדלת, ועל כך יכולים להעיד מטופלים רבים ומרוצים שלנו. אם גם אתם רוצים לקבל את טיפול השיניים הטוב ביותר בנמצא, כזה ששם אתכם במרכז ולא ינוח עד שנפתור את הבעיה שממנה אתם סובלים – כנראה שהגיע הזמן לבקר אצלנו.
במידה ואתם רוצים ללמוד עוד על המרפאה, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך ולשוטט באתר שלנו. ממש כאן תוכלו למצוא מידע אודות המרכז הרפואי שלנו, מידע רפואי שחשוב להכיר ואפשרות להזמין תורים בלחיצת כפתור. במידה ויש לכם שאלות ואתם רוצים לשוחח איתנו, ניתן לעשות זאת באמצעות הטלפון של המרפאה בלחיצה כאן.

תמונות לפני ואחרי

ציפוי שיניים לפני ואחרי {למינייט}

מרפאת שיניים עדן

ציפוי שיניים לפני ואחרי

מרפאת שיניים עדן
חיוך יפה מרפאת שיניים
רופא שיניים מומלץ בפתח תקווה
מרפאת שיניים בפתח תקווה
מרפאת שיניים בפתח תקווה
מרפאת עדן

החלפת כתרים לפני ואחרי {זרקוניה}

רופא שיניים מומלץ בפתח תקווה

שיקום על שתלים לסת עליונה ותחתונה

מרפאת שיניים עדן
לפרטים נוספים

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא 03-9349888
דילוג לתוכן