טיפולי שיניים אסתטיים

טיפולי שיניים אסתטיים

ישנן שתי מטרות בכל התחום הזה של רפואת שיניים.
יש את טיפול השיניים לשיקום הפה שנועד לטיפול בעששת, סתימת חורים, טיפול בשורשים, טיפול בחניכיים וכן הלאה ויש את רפואת השיניים האסתטית.
חשוב להבדיל בין השניים. בעוד שטיפולי השיניים המשקמים הינם נחוצים ואי אפשר לוותר עליהם הרי ככל שמדובר בתחומים של רפואת שיניים אסתטית שם יש לנו כר נרחב לבחירה האישית שלנו.
אנחנו לא ממש חייבים לבצע טיפולים אורתודנטיים, לא הכרחי לבצע הלבנות שיניים או להדביק ציפויים לשיניים. אך ברור כי כל הטיפולים האסתטיים משפרים במידה רבה את המראה הכללי שלנו ואי אפשר להפחית מערכה של המטרה הזו.
.

חיוך יפה ששווה לכם להשקיע בשבילו

כולנו רוצים לחייך בפה מלא ולחשוף שני טורים של שיניים בוהקות, צחות וישרות. אז יש ברי מזל שקבלו את השיניים שלהם בדיוק כאלה. אך רבים מאתנו לא נמצאים במקום הזה. אם אלו שיניים לא ממש ישרות ואם אלו שיניים לא בדיוק בצבע הרצוי. השנים גם הן עושות את שלהן ולעיתים החניכיים שנסוגות וחושפות יותר מידי את בסיס השן, הצבע של השן שמאבד מלובנו ועוד בעיות שונות שנוצרות עם הזמן והורסות את המראה של הפה שלנו.

כאן בדיוק המקום לחשוב על טיפולים אסתטיים לשיניים שישקמו את השיניים ובעקבות כך את המראה הכללי שלנו.

חיוך יפה מרפאת שיניים

רפואת שיניים אסתטית - חיים חדשים עם שיניים חדשות

זה נשמע אולי יומרני לטעון כי שיניים חדשות הן למעשה ערובה לחיים חדשים. עם זאת זה לא באמת רחוק משם. ככל שמצב השיניים האו גרוע יותר הרי שהטיפול המשקם יהיה יעיל יותר ואנחנו אכן נהנה בעקבות כך משינוי משמעותי בכל החיים שלנו.
מראה טוב וכזה שאנחנו חשים אתו בטוחים יותר משפיע באופן ישיר על הביטחון העצמי שלנו כמו גם על התפיסה שלנו מול הסביבה. יכול להיות שאנשים סביבנו לא ממש רואים את הבעיות שיש לנו בשיניים אך התחושה שלנו עם המראה שלנו יוצר לא פעם סוג של חסימה כאשר אנחנו לא מסוגלים להיפתח מול החברה. אנחנו חוששים לפתוח את הפה, לדבר, לחייך, להציג את עצמנו או אפילו ליחצן את עצמנו בראיונות עבודה וכדומה.
ממחקרים שנערכו התברר כי דווקא אחרי טיפולי שיניים אסתטיים נוצרים שינויים מהותיים בכל התנהלות החיים של אנשים.
אנשים שהיו מופנמים ולא ממש השמיעו את קולם ברבים, הסתתרו אפילו מהצל של עצמם וממש לא אהבו את הדמות שהשתקפה אליהם במראה, החלו פתאום לפרוח. כי ברגע שהאדם אוהב את עצמו ואת המראה שלו, הרי שזה משפיע מיד על חיי החברה שלו והוא מסוגל להיפתח ולהתקדם הרבה יותר בסיטואציות שונות.

שיקום הפה - ההשקעה הכי שווה

אכן טיפולים אסתטיים לשיניים הם לא דבר זול. אנחנו יודעים כי כל טיפול משקם שכזה עשוי להגיע לעלויות של אלפי שקלים לכל שן. עם זאת, ברור היום מעבר לכל ספק כי מדובר בהשקעה משתלמת באמת ולו למען בטחונו העצמי של האדם. ברגע שהאדם בטוח בעצמו, הוא חי את החיים שלו בצורה הרבה יותר בריאה וטובה. קל לו יותר למצוא עבודה כי הוא פשוט מוכן יותר לכל ראיון עבודה. הוא גם מבצע את תפקידיו בצורה יעילה יותר במיוחד אלו שנעשים מול לקוחות ודורשים ביטחון עצמי גבוה. כך שבהחלט אפשר לומר בפה מלא – תרתי משמע ששווה להשקיע בטיפולים האסתטיים. אלו תורמים רבות לכל איכות החיים.

אז אל תהססו כי החיוך שלכם שווה כל השקעה!  לעוד פרטים התקשרו כאן 

לפרטים נוספים

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא 03-9349888
דילוג לתוכן