מרפאות שיניים מתקדמות

מרפאת שיניים פתח תקווה | מרפאת עדן

שאלות תשובות

 ביקורים תדירים אצל מרפאת שיניים מאפשרים זיהוי מוקדם של בעיות ומחלות שיניים שונות, כולל מחלות חניכיים. ככל שנזהה בעיה מוקדם יותר, הטיפול בה יהיה יעיל ופשוט יותר. בנוסף, ביקורים תדירים מאפשרים שמירה על בריאות הפה והשיניים לאורך זמן.

רופא שיניים מומלץ ומנוסה מצטיין במקצועיות ובוותק. הוא מכיר את התהליכים המדעיים המעורבים בטיפול בשיניים ומבין את הצורך בטיפול מוקדם. רופא שיניים מנוסה יודע לזהות מחלות חניכיים בשלבים המוקדמים ביותר ולטפל בהן באופן נכון.

מרפאת שיניים מקצועית מציעה למטופלים את הטיפול הטוב ביותר באמצעות שימוש בטכנולוגיה מתקדמת, חומרים איכותיים ומקצועיות גבוהה. בנוסף, מרפאת שיניים מקצועית מספקת טיפול מקיף, מהטיפול המניעתי ועד לטיפולים מורכבים יותר כמו שחזור שיניים, השתלת שיניים ושלל ניתוחים נוספים

מרפאות שיניים מומחים מציעות מגוון רחב של שירותים במקום אחד. זה מאפשר למטופל לקבל טיפול מקיף, מהטיפול המניעתי ועד לטיפולים מורכבים יותר, כולל ניתוחים, שחזור שיניים, השתלות שיניים  ועוד. בנוסף, מרפאות שיניים מרובות מציעות גמישות בתיאום תורים ובחירת הרופא המתאים ביותר לצרכים של המטופל.

ישנם מספר סימנים שיכולים להצביע על הצורך בטיפול מוקדם, כולל כאבים בשיניים או בחניכיים, שיניים משתנות בצורה או בצבע, דימום במהלך או לאחר מברשת שיניים וריח פה לא נעים. אם אתה חווה את אחד או יותר מהסימנים האלה, זה סימן שאתה זקוק לטיפול ב מרפאת שיניים .

רופא שיניים מומלץ

מרפאת שיניים פתח תקווה  "מרכז רפואי עדן"  :

ניתן לקבל תחת קורת גג אחת את כל הטיפולים המתקדמים ביותר בתחום רפואת השיניים, במטרה אחת להנות מאיכות חיים טובה עם שיניים בריאות.

שילוב טכנולוגיות מתקדמות וגישות חדשניות מאפשרים לכם ליהנות ממיומנות ויכולות גבוהות של מיטב רופאי השיניים.

"מרכז רפואי עדן" מציע לכם מגוון טיפולי שינים בטכנולוגיה חדשנית, בהנהלתו של ד"ר שמעונוב ראובן. הטיפולים המוצעים לכם נותנים מענה לכל צורך בתחום רפואת השיניים: החל משיקום הפה, שתלים ביום אחד, טיפולי חניכיים, הלבנת שיניים, יישור שיניים, אורתודנטיה , ציפוי חרסינה לשיניים ועוד.

השתלות שיניים דנטליות – היום כבר לא צריך להשלים עם שיניים חסרות או עם תותבות מציקות. להחלפת שיניים חסרות או מועמדות לעקירה, בין אם מדובר על שיניים בודדות ועד לשיקום פה מלא.

השתלות שיניים המלצות – לחצו כאן לביקורות

במרפאה מבוצעות שיטת "העמסה מיידית"-  ביום אחד משתילים את השתלים ומתקינים את הגשר הקבוע הזמני.

הרמת סינוס – שיטה חדשנית המאפשרת השתלת שיניים גם במקרים בהם אין מספיק עצם על מנת לבצע השתלת שיניים.

טיפולי שורש – במרפאה רופאים לטיפולי שורש.

טיפולים מיוחדים לסובלים מחרדות
עבור רובנו חווית הביקור אצל רופא השיניים נתפסת כחוויה מפחידה וטראומתית.

מרפאת השיניים של עדן מתמחה בטיפול בסובלים מחרדות טיפול בכלל ובטיפול בילדים בפרט. שיטות טיפול והרגעה מגוונות, שפותחו במיוחד להתמודד עם חרדת הטיפול, תוך התאמה אישית לכל מטופל, הכוללות גם טיפול בהרדמה כללית, יסייעו גם לכם לעבור את טיפולי השיניים בצורה נינוחה, רגועה ומוצלחת.

כל שנותר לכם הוא להתרווח על כסא הטיפולים וכשתפקחו את עיניכם, הכל יהיה נחלת העבר.

תותבות – לאוכלוסיה המבוגרת פתרונות שיקומיים של תותבות מיידיות ע"י מעבדה במקום.

ישור שיניים שקוף  ע"י קשתיות שקופות

כתרים – במקרים בהם יש צורך לשחזר שיניים ממגוון רחב של סיבות הכתרים מהווים פתרון. במרפאה ניתן להתאים כתרי חרסינה או כתרים מזירקוניה.

שיקום אסטטי – ציפוי שיניים למינייט (veneers laminate porcelain (הוא הליך שמקובל מאוד בחו״ל, ומבוצע גם במרפאתינו ציפוי שיניים למינט נותן מענה להרבה פגמים אסתטיים כגון :מרווחים בין השיניים ,שיניים שבורות שיניים בעלות שחזורים נרחבים לקויים, שן לאחר טיפול שורש שהחליפה את הצבע שלה , שיניים מוכתמות עקב שימוש בתרופות בעיקר בגיל הילדות )תרופות אנטיביוטיות(, או כאשר מעוניינים לשנות את צורת השיניים . והמבנה שלהן.

הטכניקה – בתחילה מכינים הדמיה במעבדה לפי סריקה ממוחשבת שמבוצעת במרפאתינו, ולאחר מכן הציפוי הקבוע יוכן במעבדה לאחר שאושר ע"י המטופל והרופא.

על מנת שתתקבל תוצאה איכותית ישנה חשיבות עליונה למעבדה איתה עובדת מרפאת השיניים ולאיכות החומר בטיפול, ציפוי שיניים בחרסינה למינייט מצריכה מהרופא המטפל דייקנות ועדינות שתקנה תוצאה מושלמת.
במרפאתינו הטיפול, הטכניקה והמעבדה ברמת גבוהה . המביאה לתוצאות הטובות והיפות ביותר.

הלבנת שיניים – היא טיפול אסתטי המאפשר חיוך לבן ומלא בטחון.

ניקוי אבן – שיננית מסירה את רובד הפלאק והאבן המצטברת על השיניים, מומחית להיגיינה אוראלית. מומלץ להגיע לניקוי אבן אחת ל-6 חודשים.

אז אם אתם מחפשים רופא שיניים בפתח תקווה ולא מתפשרים אלא על רופא שיניים מומלץ עם נסיון וותק ומקצועיות מרפאת שיניים פתח תקווה עדן היא המקום עבורכם – זמינים לכם לכל שאלה ויעוץ כאן  

לשירותכם עומד צוות רופאים מיומנים ומנוסים, המכירים היטב באתגרים הטמונים בטיפול רפואי בשיניים. אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת ובציוד מודרני, על מנת להבטיח את הטיפוח והטיפול המירבי לשיניים שלכם.

במרפאתנו אנחנו מקפידים על אווירה נעימה ומרגיעה, כדי להבטיח לכם חוויה נוחה ונעימה בכל שלב של הטיפול. רוח השירות שלנו נמשכת גם לאחר הטיפול, עם מענה מהיר ואישי לכל שאלה או דאגה שתהיה לכם.

אנו כאן עבורכם, כדי לספק את כל הטיפולים השיניים שאתם זקוקים להם, מהבדיקה הרגילה ועד הטיפולים המתקדמים ביותר. יחד ניצור תוכנית טיפול אישית שמתאימה לצרכים הייחודיים שלכם, על מנת לשמור על בריאות השיניים ולשפר את מראה החיוך.

אז אם אתם מחפשים רופא שיניים פתח תקווה הגעתם למקום הנכון – צרו קשר כאן ונשמח לעזור בכל שתצטרכו .

הכירו את צוות הרופאים שלנו

תמונה של ד"ר ראובן שמעונוב

ד"ר שמעונוב ראובן

ד"ר שמעונוב ראובן – רופא שיניים, עוסק בהשתלות דנטליות כבר כ 25 שנה
בעל תואר "בוגר במדעי הרפואה" מטעם הדסה האוניברסיטה העברית חבר באיגוד המשתילים הגרמני האמריקאי והישראלי בעל תואר Diplomat התואר הגבוה ביותר מטעם ה- ICD האיגוד הבינלאומי הגדול בעולם של משתילים דנטליים. הבעלים והמנהל הרפואי של מרפאת השיניים ו "עדן" מרכזים רפואיים

רופא במרפאת מומחים עדן

ד"ר איל הנקין

ד"ר איל הנקין – טיפולי שורש
התמחות בטיפולי שורש unitec מקסיקו ניסיון קליני: 18 שנה מתוכן כ 14 שנה במרפאת שיניים "עדן" חבר בהסתדרות לרפואת שיניים

רופא במרפאת מומחים עדן

ד״ר יוסף שאולוב

ד״ר יוסף שאולוב – שיקום ואסתטיקה
ד״ר יוסף שאולוב עוסק בתחום הדנטלי משנת 2004. את דרכו בתחום, החל ד״ר שאולוב כטכנאי שיניים עוד כשהיה בגיל 16, מה שהקנה לו הבנה מעמיקה בצד הטכני של רפואת השיניים. הרצון הטבעי שלו לגדול ולהתפתח בתחום, הובילו אותו ללימודי רפואת שיניים באוניברסיטה בקישינב, מולדובה. החיבור בין הצד הטכני של תחום רפואת השיניים, לבין הידע והמקצועיות הרפואית הבלתי מתפשרת, מקנים לד״ר שאולוב יתרון ברור ביכולת להעניק טיפול יסודי וברמה הגבוהה ביותר. ד״ר שאולוב עוסק במרפאתנו בשיקום ואסתטיקה

רופאה במרפאת מומחים עדן

ד״ר אסתר שיפר

ד״ר אסתר שיפר רופאת שיניים ותיקה בוגרת אוניברסיטת תל אביב (1984) עוסקת באסתטיקה של שיניים ופנים, משמרת, פרותטיקה (שיקום) וטיפול בילדים. בעבר עבדה בשיקום בתל השומר ניהלה מרפאת שיניים בתעשייה הצבאית ומרפאה פרטית במשך 22 שנה

ד"ר עמנואל שלם

ד"ר עמנואל שלם DMD
רפואת שיניים כללית משמרת, שיקום הפה ואסטטיקה דנטאלית

רופא במרפאת מומחים עדן

ד"ר פירוב נתן

ד"ר פירוב נתן רופא שיניים בטיפולי שורש

רופא במרפאת מומחים עדן

ד"ר רפאל איילרוב

ד"ר רפאל איילרוב DMD רפואת שיניים כללית
עסק בעברו כטכנאי שיניים, הידע שצבר במעבדת השיניים במשך שניים הפך אותו לבעל יתרון רב על רופאים אחרים עוסק בעיקר באסתטיקה ובשיקום הפה משתלם בהרצאות וכנסים דנטליים

רופא במרפאת מומחים עדן

ד"ר צביקה שליו

ד"ר צביקה שליו – שיקום הפה ואסתטיקה
ניסיון קליני כ-29 שנה מתוכן כ-17 שנים במרפאת שיניים "עדן " חבר בהסתדרות לרפואת השיניים

רופא במרפאת מומחים עדן

ד״ר אלברטי בנימין

ד״ר אלברטי בנימין
רופא שיניים DMD עם 10 שנות ניסיון עוסק בשיקום הפה ואסתטיקה דנטלית

השינניות שלנו

מיסחייב אליזבט
כהן שירלי
עידית היינקין
לפרטים נוספים

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא 03-9349888
דילוג לתוכן