רפואה פארא רפואית

ב"מרכז רפואי עדן" מטפלים פארא רפואים, בעלי מוניטין וניסיון רב המביאים עימם את הידע הרפואי המעודכן ביותר בדגש על שרות עם חיוך.

המטפלים שלנו:

קלינאיות תקשורת

סמילין דנה – קלינאית תקשורת

מאבחנת ומטפלת בפעוטות ובילדים עם קשיים בהתפתחות השפה, הדיבור והתקשורת. ניסיון רב בדו לשוניות, קשיי היגוי וקושי בתכנון הדיבור {אפרקסיה}

הדר מימון – קלינאית תקשורת

קלינאית תקשורת מטפלת בהפרעות שפה ודיבור בגיל הרך ובגיל בי"ס .מטפלת בשיטת פרומפט.בעלת ניסיון בטיפול בילדים עם מוגבלות שכלית.

שרי וישוגרודסקי – קלינאית תקשורת התפתחותית

מטפלת בתחומי שפה, היגוי, דחיקת לשון, גמגום, מהגיל הרך עד גילאי בי"ס כולל

יהודית שמילוביץ – קלינאית תקשורת

אבחון וטיפול בהפרעות שפה ודיבור אצל ילדים בגיל הרך ובגילאי בית ספר: עוסקת בין היתר בטיפול בשיבושי היגוי, הבנה והבעת שפה, אוריינות ומוכנות לכיתה א.

גליה אך – קלינאית תקשורת התפתחותית, M.A

מומחית בהפרעות שפה, דיבור, לקויות שפה-למידה וקשיי קשר ותקשורת. מנהלת מקצועית ומדריכה קלינית של מכונים להתפתחות הילד וגני שפה בפתח תקוה.

טיפול בלקויות למידה והפרעות קשב

דפנה זהבי- דרך האיזון.

MA בריאות, פוריות והורות.– יועצת חינוכית ומאמנת אישית רב תחומית . אימון לאורח חיים בריא, ייעוץ והדרכה למטופלי פוריות, לקויי למידה והפרעות קשב. אימון בצבעים (soulcollage)

קוסמטיקאיות

סיגל בבאי - קוסמטיקאית מומחית לבריאות העור

טיפולי פנים מתקדמים ומקצועיים לטיפול בסוגים ובמצבים שונים של העור. הטיפולים בקליניקה מתבצעים בעזרת מגוון מותגי קוסמטיקה וטכנולוגיות חדישות. הטיפולים מיועדים לנשים, גברים ונוער ומותאמים באופן אישי.

לפרטים נוספים

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא 03-9349888
דילוג לתוכן